6 veckor kvar till BF

Så om två veckor är han välkommen ut i stora världen, vår lille gosse!

Är bra trött idag och har inte varit på världens bästa humör på grund av vissa omständigheter, men jag har kommit överens med mig själv att inte bry mig. För det är faktiskt inte min förlust.

Jag har det väldigt bra när allt kommer omkring. Bor fint, har en underbar son och en till påväg och har goa vänner och min familj runt mig. Jag ångrar inte en sekund att jag flyttade hit, trots att vissa har försökt med sina tomma hot och pekpinnar. De människorna har inget med mitt liv att göra, menlösa patrask är vad de är som borde ta tag i sitt eget istället för att domdera över andra.


Jag är äntligen på rätt väg i mitt liv och det känns bra!



KRAM






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0