Anonym kommentar

"Skicka aldrig mer Kevin hit... ta ditt ansvar nu när du har ensam vårdnad..."

Kommentar från hans egna farbror... med en länk till en väldigt obehaglig filmscen.

Ja vad ska man säga?

Nej, det kommer jag inte att göra. Jag har aldrig någonsin hindrat umgänge. Däremot har jag sagt att pappan får komma hit och hämta honom, samt de närmsta tre till fyra månaderna även skjutsa tillbaks. Jag står för halva reskostnaden.

Dessutom. Ensam vårdnad har jag haft länge, här snackar vi ÅR. Men jag ansåg att det var bäst att sonen fick ha kontakt med sin pappa. Vårdnad och umgänge är två helt skilda saker, vilket jag har förklarat  för det där otroligt korkade gänget flertalet gånger.

I en tidigare kommentar drogs det upp att Kevin har en ny styvpappa. Den ni kallar styvpappa och jag är bara vänner. Inget annat. Och hade det inte varit för honom, så hade M aldrig haft Kevin så mycket sedan jag flyttade. Det är nämligen han som har ställt upp och kört på Kevin, då hans far varit för lat för att hämta och lämna. EN ENDA GÅNG sedan juni har pappan åkt själv. Det efter en jävla massa krångel då jag tillslut fick stå för hans del av reskostnaden än en gång. Visserligen är det sagt att det var ett lån. Men de pengarna kan jag nog se mig om i stjärnorna efter.

Ni verkar ju inte direkt vilja ha med Kevin att göra. Schysst släkt.

Låt mig vara. Du har ingenting med detta att göra. De enda som behöver vara inblandade är M och hans gode man, som råkar vara din mamma. Inga andra.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kanske någon att föreslå för tuttlisa? Match made in heaven? =P



Gillar hennes nya, han som sparat allt könshår han ätit under sina 150 levnadsår ;)

2009-08-18 @ 20:14:28
Postat av: Kim o Leo

Vilket jävla mongo, hur fan kan säga så om sin egen jävla brorson? Kevin är ett BARN och har väl fan rätt att få träffa sin pappa om dom båda vill?!

Jävla mongogubbjävel gå och dö för fan!

2009-08-18 @ 20:43:28
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/
Postat av: Annie

Ärligt!

Vad fan é nu detta... De é hans brorson. Eller ärligt! Han borde för fan inte ens lägga sig i, tycker jag ! Sköt ditt eget jävla liv ist och tänk inte på andras !!!

Postat av: Anna

Ja, vad ska man säga. Bra av dig att du ens orkar ha kontakt. Förstår att det är för Kevins skull. Men man önskar ju verkligen att dom kunde uppskatta det bättre. Synd att det finns så gott om knäppskallar.

2009-08-19 @ 12:00:26
Postat av: Annika

hur fan kan en släkt hålla på så dära :S Kevin värkar ju vara den underbaraste ungen som fins.

2009-08-19 @ 17:49:48
URL: http://wahlgrenfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0