Anonym, trollmamma...

...eller ska jag kalla dig Nicke Nyfiken? 

Du som skrev kommentaren under detta inlägg bland annat.

Jag har ingen som helst skyldighet att publicera alla kommentarer. Inte heller har jag skyldighet att berätta mer ingående vad det handlar om. Om du tycker att min blogg är sjuk och icke läsbar så finns det en lösning på ditt problem.

Ta trollfar under armen och åk ut till stugan i skogen, där täckning saknas för både internet och mobiltelefon. Ta en promenad på stigarna, åk ut och fiska eller slå ihjäl lite mygg. Kanske ger dig lite lugn och ro samt något annat att tänka på? Bättre det än att sitta instuvad i  en lägenhet i Huddinge och fastna i en "sjuk" blogg.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Jagad

Men fy då,här får man veta vad folk ska göra, hm hm?

Bor personen i Huddinge, i lägenhet,har stuga och en trollfar.Inte dumt men är det sanning i det du säger,

jag kan dig din lilla hoppjärka.Kom ner försiktigt på jorden så att du inte gör dig allt för illa med ett brak.Och för jössenamn; ta hand om dig och dina närmaste.

2009-08-28 @ 22:21:36
Postat av: Kaosets Gudinna

Troll brukar bo i skogen. =)

2009-08-28 @ 22:38:04
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Kaosets Gudinna

Jobbigt för dig att känna dig jagad, förresten. Vem jagar dig?

2009-08-28 @ 22:40:04
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0