BM-besök vecka 34+0

Tiden rullar på och så gör även jag. Fem veckor och sex dagar kvar till beräknad förlossning.

Ingen äggvita, hjärtljud 135, bebisen har vänt på sig, antagligen för sista gången, och ligger nu med huvudet nedåt.
Blodtryck 95/55 inte så konstigt att jag är yrslig alltså. SF-mått 33, straxt över medellinjen. Endast 6 kilos viktökning sedan inskrivningen. Tre kilo om man räknar från när jag blev gravid. Allt ser jättebra ut!



Idag har jag plockat hallonblad som jag har torkat och ska göra te av i framtiden. Det ska tydligen främja förlossningsarbetet!

En dubbelsäng har jag nu också och ett databord. Skönt som tusan.

Snabb uppdatering från mig idag. Bloggtorka som vanligt. Ska försöka skärpa mig.


KRAM

Kommentarer
Postat av: Karolin

hej, har tittat på din auktion på tradera på din hjärtljudsmaskin, hur gammal är den och varför säljer du den redan, du är ju gravid i ett par veckor till (förhoppningsvis)

/karolin

2009-08-05 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0