Det blev bio igår

Och det var otroligt skönt att få komma iväg. Vi valde en kortare film och tur var det för det var lite jobbigt att sitta där mot slutet. Men det gick bra och filmen var bra tycker jag.

Har sovit rätt så illa de senaste nätterna. Känner mig helt skev från midjan och neråt och benen har en förmåga att låsa sig och när det händer gör det ONT kan jag säga. Det plus alla nattliga toabesök gör sitt. Humöret är därför inte på topp. Jag är väldigt gråtmild och har knappt ingen ork kvar.

Är glad över att bäckenbottenproblemen har startat såpass sent i den här graviditeten. För tänk, nu är det bara 5 veckor och 3 dagar kvar till beräknad förlossning. Jag ser ljuset i tunneln och det är väl det viktiga. Och jag har underbara människor omkring mig som livar upp stämningen och försöker avlasta så gott de kan. Älskar er! <3


KRAM

Kommentarer
Postat av: mimmi

Tycker du är stark som går din egna väg o fixar och står i..

Girl power det!! :)

Finns barnens pappa med i bilden o hjälper dig? :)

2009-08-08 @ 14:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0