Dissar shampoo




Har du torrt och behandlat hår? Funderar du på att gå till frisören och få hjälp med ett bra repair-shampoo?

Var inte lika dum som jag och gå på detta skit rent ut sagt.

Har tidigare använt mig av L'oreal Professional's repairserie. Men de hade inte den serien hos frisören jag var inne hos utan jag blev istället rekommenderad eva LINE NUTRITIVE-serien, se bild.

Efter en enda tvätt började jag få klåda i hårbotten. Överhåret blev som fnöske och jag har inte behövt tvätta med shampoo på en vecka. Nu har jag återigen gett produkten en chans. Nu går håret av och det kliar i hårbotten, i nacken och fram på halsen.

Man tackar!


Någon som vill köpa en knappt använd flaska? ;)

Kommentarer
Postat av: Filiduttan

öhhh vafan är det i flaskan eg... nått jävligt start låter det som haha.... Jag gillar Loreal repair men har nu köpt Tigi Curls rock... mjauuuu va bra det är, testa...

2009-08-07 @ 13:52:08
Postat av: Kaosets Gudinna

Tigi... Hmm. Värt att testa kanske? Jag är ju också lockig. :)

2009-08-07 @ 14:06:18
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Malin

Men du.. Gå tillbaks med schampoot till frisören. Det brukar ju inte vara gratis hos frisören.

2009-08-07 @ 14:29:55
URL: http://purpelangel.blogspot.com
Postat av: Annie

Ärligt! Vad é de för skit ?

Håller med Malin... Gå tillbaka med den och berätta hur de gick för dig. Brukar ju som sakt var kosta en del oxå!!!

Postat av: Camilla

Håller med ovanstående, man ska alltid gå tillbaka med dåliga produkter, oavsett om det är schampoo eller mat. Och hjälper dem dig inte, så be Kim skicka ner J, så kan han nog hjälpa dig

2009-08-08 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0