Kevins första dag på dagis!

Det gick klart över förväntan. Visst var det lite segstartat, men efter någon timme släppte det och jag var ifrån en kort stund under dagen.

När vi gick därifrån så sa Kevin:

Mamma, imorgon vill jag vara själv på dagis. Mammor får inte vara med.

Jag som är så gråtmild just nu, hade svårt att hålla mig från tårar då. ;-)


På hemvägen blev vi invinkade av den trevlige pizzagubben. Kevin fick en klubba bara sådär och blev jätteglad. Sen gick vi och köpte nya stövlar och en ryggsäck på skoaffären här nere.



Nu får vi se vad resten av dagen har att bjuda på!



Och ni "anonyma" som har kommenterat. Lägg ner bara, ni har inte den blekaste om vad ni snackar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0