Lyssna på babyns hjärtljud!



Har en skithäftig grej ute på auktion på Tradera - En hjärtljudsmonitor!

Med den fick jag in Adrians hjärtljud redan från graviditetsvecka 12.

Nypris 699:-

Utlagd för en hel krona!


Kika här för att komma till auktionen!




Svar på kommentar:

Jag använde den i början av graviditeten då man inte kände rörelser på samma sätt. Sen tog batteriet slut och jag har inte kommit mig för att köpa nytt. Nu känner jag ju att bebisen rör på sig och jag går på kontroller där det lyssnas på hjärtljuden en gång i veckan. Har alltså inte behov av den längre, absolut inga fel på den med andra ord. =)

Den är inköpt någongång i februari / mars 2009 på Babyland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0