Men oj!!!

Hallå vart har tiden tagit vägen?!

Det är ju AUGUSTI för tusan. Det innebär ju att  det bara är knappt en månad kvar tills jag räknas som fullgången!

EN MÅNAD! Inom två månader så har plutten kikat ut. Nu börjar nedräkningen på riktigt ju!



Man räknas som fullgången från graviditetsvecka 37+0 och brukar inte behöva gå längre än till vecka 41+6.

Idag är jag i vecka 33+3 och Adrian har därmed fått stanna i magen exakt 5 veckor längre än vad Kevin fick!




Kevin den 9/11 2004. Hade jag fortfarande varit gravid så hade jag varit i vecka 31+4.



Är det inte otroligt? =)


Kommentarer
Postat av: filiduttan

Det skulle vara bra komiskt om du gick ÖVER tiden =D hahahaha... själv födde jag i v 42+4 (eller +3? hur räknar man BF+18) hahahahahaha tragiskt!

2009-08-01 @ 12:04:21
Postat av: Annie

Ja de é helt sjukt att de redan é 1augusti...

Hmmm vart tog sommaren vägen då ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0