På G?

19:00 Molvärk i nedre delen av magen samt smärta i ryggen.

21:00 Smärtan trappas upp. Kunde inte sitta eller ligga stilla, kändes bättre att stå och vagga eller gå lite försiktigt. Efter en stund drog det igång med sammandragningar.

22.00 Efter att ha gått med sammandragningar var 4-5 minut i en halvtimme ringde jag förlossningen för att rådfråga. Har bricanyl att ta och frågade om jag fick ta en sådan. "Det gör du som du vill"  fick jag till svar. Efter 34 fulla veckor stoppar de inte värkarna på förlossningen och det är ingen fara för barnet att komma ut om han vill.

Tog en bricanyltablett då jag anser att han gärna får växa på sig lite till.

00:20 Har nu inte haft någon sammandragning på ca 15 minuter. Har inte lika ont i ryggen men molvärken är kvar. De sammandragningar jag har haft senaste timmen har ändrat karaktär och är inte lika starka som tidigare.

Jag tänker inte ta mer bricanyl nu. Kommer det igång så gör det. Då får han komma ut.



På G? Vi får väl se. ;)

Kommentarer
Postat av: anna g

Om det blir så att det kommer en bebis snart så hejar jag på att allt går bra! Det låter ju dock som det kan vara på g, men å andra sidan kan du ju ha verkar i ngn vecka,så vad vet jag... Lycka till i alla fall!!

2009-08-09 @ 00:36:16
Postat av: Malin

Då förstod jag vad du ringde om ;-) Men jag sussade.



2009-08-09 @ 10:02:09
URL: http://purpelangel.blogspot.com
Postat av: mimmi

Din kämpe!! har du nån som stöttar dig den dagen bebben kommer??

2009-08-09 @ 13:48:24
Postat av: Annie

Hoppas att han kommer ut snart, o de é de han vill nu ?

Men annars kan han ju få stanna nån vecka till iaf, eller ?! inte ?! haha

Postat av: annika

Håller tummarna för dig. Kevin längtar säkert efter sin lille lillebror :P

2009-08-09 @ 21:13:21
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0