Velar fortfarande över kvällen

Känner mig rätt så död och vill helst sova. Det i kombination med en leksaksfilm, Transformers 2, två och en halv timme lång plus den sedvanliga bioreklamen på 20 minuter, sittandes med en bebis som har som hobby att massakera mina revben när jag sitter upprätt och samtidigt  trycker nedåt så jag måste pissa var 10:e minut känns...


 ...inte så lockande. Faktiskt.


Mat skulle inte kännas helt fel dock. Indiskt är det som står på menyn. Men det leder garanterat till mer halsbränna.

Så frågan är.

  • Hur många gånger får man besöka damrummet på sin toalettkod som finns på biljetten?
  • Hur många gånger är det okej att resa sig och gå mitt under filmen utan att bli dränkt i cola och popcorn av någon hormonstinn 12-åring som missar tuttscenerna i filmen?
  • Och framförallt: Får man ta med en madrass och ligga på golvet och glo?


Negativ? Jag? Må så vara. Jag vill helst bara sova...

Kommentarer
Postat av: Annie

haha

Kom du överhuvutaget i väg i går ? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0