Gamla dagboksinlägg från 1988

"TISTAGEN DEN 6 SEPTEMBER 1988

I DAG VAR JAG LEDIG FRÅN SKOLAN OCH JAG LEKTE MED MINA BÄSTA VÄNER KRISTIN OCH ANJELICA OCH HILDA FÖRSTÅS

FAST! TOMMI LARVADE SEJG JA DET JÖR HAN ALTID FÖRSTÅS"


"TORSTAGEN DEN 8 SEPTEMBER 1988

I DAG TEGTE MAMMA KASTA MINA BYKSOR MEN DÅ BÖRJADE JAG OCH GRÅTA FÖR ATT DET VILE INTE JAG

OCH VI TOG SAKER FRÅN DAGIS I SNIKARUMÄT IDAG"



Hahahaha... Jag och Angelica (jepp, samma Angelica som är omnämnd ovan) sitter och viker oss av skratt här. :)

Tack mamma för att du har sparat allt detta... HAHA!!!

7 år gammal och skrev så bra. Duktigt va? *skratt*

Kommentarer
Postat av: filiduttan

hahahahaahhaha OMG! Jag tror jag ska leta fram mina gamla dagböcker och skriva på bloggen hahaha....

2009-02-04 @ 17:36:26
URL: http://filiduttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0