Ligga

Det är min vanligaste sysselsättning numera.

Ligga och sova, ligga och äta, ligga och titta på TV...

Är trött och inte direkt uppåt, men idag har jag faktiskt varit ute på en långpromenad i snön och bara andats och funderat. Har fått hjälp med mitt mående men det är antagligen långt tills jag är jag igen. Sånahär perioder i livet vill man vara lycklig. Dela lyckan med den det berör. Man har ju en vision om hur allt ska vara, att allt ska vara rosenskimrande och perfekt. Men så är inte livet, det har jag än en gång fått kännas vid. Måste försöka hitta lyckan själv. För jag vet vad jag vill.

Nu ska jag återigen lägga mig och titta på en film. Little Miss Sunshine som visas på Canal+ Hits just nu. Har spelat in början med min nya fiffiga box. ;)

Och varför bloggar jag nu för? Ja det kan man fråga sig. Jag fick väl lust. ;-)

Ett tänkvärt litet ordspråk har jag tagit till mig och det ska jag försöka uppdatera mig själv med varje dag. Ett ordspråk som kan appliceras på vad som helst som kan te sig svårt här i livet.

Om man tror att man kan, och aldrig ger upp - Då kan man!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Klart gumman <3

2009-02-22 @ 11:20:11
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0