En dag utan tårar

Hittills iallfall. Hoppas att jag slipper grina mer.

Nu ska jag koncentrera mig på ljuspunkterna i livet. Jag har min underbara son. Jag har mina vänner. Jag är tydligen fortfarande het på marknaden trots mitt tillstånd...

Så... No more tears!



Idag har jag haft en riktig mysdag med sonen. Vi har byggt lego nästan hela dagen. Jag har beskrivit delar, han har hämtat dem och jag har byggt alltifrån bilar till hus och traktorer. Nu har vi badat och sitter och myser framför TV'n.

Blir tidigt i säng för oss båda känner jag. Vi är lika trötta båda två.

Förresten. Ni som har kommenterat förra inlägget. Det är inte er jag är irriterad på. Det är en enda person. Och hon vet om det. Hoppas jag, annars är hon mer psyko än jag trodde.

Så. Ha en trevlig kväll. För det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: filiduttan

Här kommer ett gäng cyber-ostbågar eller vill du ha nått annat snacks? Jag har fortfarande ett vedträ och spade att både banka och använda till nedgrävning, bara säg till ;)

2009-01-17 @ 19:32:46
URL: http://filiduttan.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag hoppas att varje dag blir lättare o lättare för dig!! Puss!

2009-01-17 @ 19:46:07
URL: http://angelsintheroom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0