Har pratat med en manlig vän...

Han blev pappa för 6 månader sedan, mot sin vilja. Men han var karl nog att inte ställa ultimatum utan sa att han inte ville, att han inte kände sig redo, men skulle ställa upp till 100% oavsett vilket val hans tjej tog.

Hur det slutade?

Nu sitter han ensam med en 6-månaders baby, är överlycklig och är inte ett dugg bitter över situationen, trots att han inte kan jobba som förut och har blivit tvungen att flytta från sin bostadsrätt mitt inne i city till en förortslägenhet. Barnets mamma, som förövrigt inte varit klok nånstans ens innan graviditeten ska nu flytta utomlands till sin nya karl.

Var ett tag sen jag träffade honom. Men snart ska vi ses över en fikadate!

Känns skönt att få prata av sig med någon som vet vad han snackar om... Någon MOGEN som vet vad ANSVAR innebär.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tänk om alla män var sånna. Då vore jorden en bra mkt bättre plats att leva på..

2009-01-17 @ 20:58:35
URL: http://angelsintheroom.blogspot.com
Postat av: Camilla

Vilken gullig karl. Me like! Hade jag varit singel så hade du med MYCKET GLÄDJE fått ge honom mitt nummer ;)

2009-01-19 @ 22:55:27
Postat av: Anonym

tur det finns såna pappor , har själv växt upp med min underbara pappa.

2009-01-24 @ 19:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0