Jag har hittat knepet

Postafen samt småäta. Det funkar! Jag mår fortfarande illa, men jag kräks inte. SÅ skönt!!

Började känna mig mycket piggare framåt eftermiddagen, så jag vågade till och med ta hit folk.
Så idag har Kim varit här med sin lille plutt Leo och fikat och snackat skit. Tiden har bara rusat iväg!

Har även shoppat lite. Två par byxor och ett linne, totalt 500:-, som bör passa 5-6 månader minst.

Ska snart krypa ner i sängen och sova. Med fruktskålen bredvid mig ifall att jag vaknar upp hungrig och illamående.

Blir intressant att se om knepet fungerar även på morgnarna. Men det borde det väl göra. Hoppas jag.

KRAM!


Dagens citat:

"Jag har aldrig hatat en man tillräckligt mycket för att ge tillbaka diamanterna" - Zsa Zsa Gabor

Kommentarer
Postat av: filiduttan

hehe know the feeling (postafen och småäta och tvärsluta röka), gör bara inte en Johanna och gå upp 53 kg ;) då blir det lite tuuuungt :P

2009-01-23 @ 00:09:06
URL: http://filiduttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Urch... Vill inte byta... Inte jus de dära iaf!!!!

Postafen hjälper inte alls för mig (inte sist iaf) men hoppas att de biter bra på dig!!! Ha en frukt bredvid sängen, som du äter INNNAN du kliver upp... De har hjälpt mig sååå bra!!!



Kram

Postat av: Jessie

Diamonds are a girl's best friend ;)

2009-02-08 @ 00:37:03
URL: http://charliecheez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0