Jävlaranamma

Nu måste jag fanimej rycka upp mig. Den envisa Jenny med lite jävlaranamma och med skinn på näsan måste komma tillbaka.

Nästa vecka är det dags för MVC. Jag får lov att gå utan honom. Allt jäkla snack om att ta ansvar och vara delaktig var nämligen rent skitsnack tydligen.

Tur att man har vänner som ställer upp!

Kom för fan inte om några månader och ångra dig än en gång, antingen är man med, eller så är man det inte. Ta ansvar, eller skit i det. Ditt val!

Förälder är inte något man blir, det är något man måste förtjäna.



För övrigt då?

Mår illa som f*n och spyr mest. Postafen hjälper nämnvärt. Vissa dagar funkar det, andra inte. Men, det som inte dödar härdar. Nu ska jag till jobbet och kl 8 ska jag ringa MVC för att höra om det går att boka in ett läkarbesök så jag får diskutera lite kring det här förbannade illamåendet.

Jag är arg, märks det?

Kommentarer
Postat av: Ida

Neee men de märks väl inte alls att du är arg ;-)



Älskar dig gumman!! Kämpa på!

2009-01-27 @ 08:51:08
URL: http://angelsintheroom.blogspot.com
Postat av: angelica

nu börjar ja känna igen dig....puss

2009-01-27 @ 09:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0