Middagsgästerna har nu åkt hem

Själv ska jag försöka sova. Har varit en rolig kväll, även om jag mest suttit och tänkt på annat.
Var tvungen att gå ifrån en stund eftersom jag var nära tårar.

Är skönt att veta att det finns folk som bryr sig. Och jag är väldigt stolt över att ha så många fina människor omkring mig.

Samtidigt som det är otroligt jobbigt att gå igenom kriser så finns det fördelar.

Man vet vilka som är ens RIKTIGA vänner.

Även om jag känner mig ensammast i världen vissa stunder just nu, så vet jag ändå. Jag är inte ensam. Långtifrån. Jag klarar inte av det här själv. Vilken tur att jag inte är själv. :)

De som inte kan respektera mig, de som inte kan stötta mig, de är inte värda att ha kontakt med överhuvudtaget.

Jag gör slut med er också!

Och vet ni vad? Det rör mig inte i ryggen. Smutsiga människor är vad ni är. Ni är inte värda att lägga energi på.

Mitt liv, mina känslor, mitt val.

Det finns bara en människa just nu som gör att jag är ledsen. Känner mig sviken och extremt sårad. Vet du vad?

Jag ska göra mitt bästa för att radera dig ur mitt känsloliv och mina tankar också. Energitjuv är vad du är!

Kommentarer
Postat av: angelica

vilken mobil ska man nå dig på ringde häromdagen efter att du ringt mig men kom inte fram.....

sen skulle ja ringt igen, men barnen e sjuka!! hoppas inte du gör slut med mig :-)

finns alltid här det vet du..... vill ni komma hit nått? kram

2009-01-17 @ 10:34:07
Postat av: Fia

JAG BRYR MIG! Fast jag suger på att höra av mig .... :$ Men jag (vi) finns här för dig närsomhelst, det hoppas jag att du vet. Kram kram

2009-01-17 @ 14:34:50
URL: http://metrobloggen.se/galnamamman
Postat av: Sabina

usch vad jobbigt det måste kännas för dig. Men som sagt, det finns juh ljus överallt, man måste bara lära sig att se det (: Helheten känns väl asjobbig men det är småsakerna som du får försöka få dig att känna dig lite gladare iaf! Du får säga till när du känner att det är nära att göra slut med mig så jag får bättra mig, har bara 18423750 saker att göra hela tiden :s love love love love..

2009-01-17 @ 14:48:21
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0