Världens putmage!!

Herregud, är lika stor nu som jag var dagen jag födde sonen. Inte för att jag var så stor då, men ändå.

Vet att det inte kan vara bebisen, men nåt konstigt är det som har växt. Fiser mest hela tiden så jag misstänker att det är gaser... haha

Ska bli spännande imorgon. Längtar, fast jag är lite rädd samtidigt.

Hoppas att jag slipper må lika illa imorgon som jag har gjort idag. Det har nästintill precis gått över nu.


Postafen funkar inte, eller så funkar det inte för att tabletten kom upp igen. Småäta funkar inte heller...


Jag hoppas också att jag slipper bli så dålig som syrran blev. Hon fick ligga inne med dropp i någon vecka i stöten...

Det har varit mycket känslor idag. Mycket gråt och många funderingar.


Imorgon är en ny dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0