Buff buff

Adrian krånglar i min mage här. Han ligger och buffar och grejar mest hela tiden. Så mysigt!

Har varit duktig idag. Har betalt räkningar och plockat en hel del, med mina koss-lurar i öronen som skrålat bra musik. (Koss är förövrigt ett märke som rekommenderas!)






Tänk, jag är gravid, jag har snygga lurar (hela jag är rätt snygg faktiskt) och jag är en jävel på att greja. Ingen kan vara lyckligare än jag just nu! Komplimanger får jag för det från alla möjliga håll också. *tackar och tar emot*

Nu ska jag ta och torka, har precis kommit ut från duschen. Ikväll blir det myskväll! <3


KRAM

Kommentarer
Postat av: Annie

Snygga...

Har oxå sånna, eller ja mer blå/grön/gråa :-) till min iPod

Kanon br!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0