Då var det lördag!

Jag äter frukost och försöker vakna till. Grannen spelar bra musik. Om h*n ändå kunde höja lite. Men, jag antar att det blir livat ikväll så det räcker och blir över. Har jag vardagsrumsfönstret på glänt så hör jag till och med vad de säger nere på pubens uteservering. Så lyhört är det här. =)

När frukosten har hamnat rätt så ska jag börja röja lite här eftersom det antagligen droppar in en del folk under dagen och kanske även natten. Får gömma flyttkartongerna någonstans och jag ska bära upp det jag kan till vinden.



Funderar på att ta mig lite vin dagen till ära. Någon som har smakat detta?

Blue Nun Light, alkoholfritt såklart.




Lär bli en spännande dag i goda vänners lag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

aldrig smakat det alkoholfria men blue nun med alkohol i är ju gott :)

2009-07-18 @ 16:02:57
URL: http://jenny1981.blogg.se/
Postat av: Annie

Undra om inte de var de Erika hade smakat.... De var nån iaf när jag var med. Har själv aldrig smakat de, är inte så förtjust i de med alkohol i heller !!!

Hoppas att de smakade iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0