Det går...

Allt går bara man vill. Jag tänker knipa! Just nu har jag inte ont och det är underbart.

Har fått hjälp av min barnmorska så jag kan sova trots smärta, om det nu skulle sätta igång igen, vilket är rätt troligt att det gör.

Idag har jag varit till sjukhuset igen. Den här gången för  ny viktskattning. Läget är inte något vidare så nu får vi ta två veckor i taget och ta en ny bedömning då, om han får stanna i magen eller ej. Så nu får ni hålla tummarna för oss.

Efter Spec-MVC var jag till Carro och åt sen, maffig frukost. Därefter var det bussen hem som gällde.

"Svärmor" kom och plingade på dörrn med en micro i famnen som hon tyckte att jag skulle få i inflyttningspresent. Kändes lite mycket men jag behöver ju en sån, så tack tack. :)

Nu ska jag laga mat. Får besök ikväll och har bestämt mig för att fixa i ordning detta:



 


Recept finns här, där även bilden är ifrån.

Kommentarer
Postat av: ninni

aah okej :$ men det går bra för dig ändå?

Var länge sen man såg dig nu hurru! 2008 på binas födelsedag haha? :D eller vare 2007? :O

2009-07-10 @ 17:41:35
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: sabz

Skönt att det ordnar upp sig. Hoppas han stannar ett tag till där inne!

2009-07-11 @ 01:10:15
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz
Postat av: Annie

Aj då... Då hoppas jag att han äter upp sig lite till nästa koll så att han stannar kvar lite längre i sin mammas mage. Men nu har du väl iaf passerat Kevins vecka va ?

Håller tummarna för dig/er...

2009-07-11 @ 16:07:00
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0