Godmorgon!

Eller ska jag säga god förmiddag kanske?

Har nästintill precis vaknat till liv här. Skulle ha gått upp klockan 8 och tvättat, men det var en såndär knackig natt igen, så jag tog mig en välbehövlig sovmorgon.

Försöker peta i mig lite frukost. Första maskinerna är laddade och om en stund ska jag agera väckarklocka. Sen bär det av till Örebro. Spjälsängen ska få färg. Enligt mig ska den bli vit. Enligt en kompis ska den bli gul med fräna snurrande fälgar och så ska det målas en häst på.

Jag står fast vid att den ska vara vit. ;)

Undrar om man kan lyckas få lite sol på näsan idag?


<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Kaosets Gudinna

Sara, låt henne hållas. Om hon mår så dåligt av min närvaro så kanske det är skönast för henne att hålla sig undan? Går hon på mig igen så vet du vad som händer. Hon är redan anmäld en gång.

2009-07-14 @ 11:45:30
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0