Livet leker!

Kevin gav sin mamma sovmorgon imorse. Klockan 10.15 vaknade jag av ett: "Mamma, har du sovit gott?!"

Lillen drog sig lite i sängen medan jag gjorde iordning frukost. Strax därefter plingade det på dörren. Oväntat men välkommet besök - mamma och Linus kom upp med lite fika.

Efter de gått packade vi badpåsen och knallade iväg till Barnens Ö och badade. Syrran, hennes karl, brorsan och lille Philip kom dit efter en stund, också det helt oväntat. När vi plaskat färdigt gick vi hem hit allihopa och fikade. Alla utom syrran som skulle jobba. ;)

Sen  blev det pizzamys för mig och Kevin. Han verkar trivas och har redan bott in sig. Över förväntan!

Just nu är det Bolibompa. Kevin sitter och myser i soffan i sin nya pyjamas. Det blir tidigt i säng, känner jag, för oss båda. Härligt har det varit, men nu gör det ont i både höfter och svank. Härliga foglossning. ;)



<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag blir så glad för din skull när man läser din blogg numera =)

2009-07-04 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0