Love you longtime

Magen är lugn och det är så skönt. Har verkligen inget att klaga på. =)

På lördag är det cruising här i Askersund. Blir en lugn promenad för mig bland bilarna i Strandparken och blir jag trött går jag hem och sätter mig i fönstret och kikar. En och annan biltur kan det bli också, vi får se. Det känns lite spännande faktiskt. Det kan vara sista helgen som gravid för mig.

I veckan ska jag tvätta upp de första kläderna. De i cl 40-46.  Jag hoppas på att slippa få användning för dem, men det kan vara bra att vara förberedd.

Hoppas på att få spjälsängen klar inom de närmsta två veckorna också. Och jag måste verkligen fixa lite mer förvaringsmöbler så jag får bort kartongerna  som står här. Får lösa det!

Nu ska jag värma på lunchen igen. Fick bara i mig en tredjedels portion när vi åt förut, trots att jag är jättehungrig. Någon har som hobby att sparka uppåt, vilket inte är så mysigt när man ska äta. ;-)


KRAM

Kommentarer
Postat av: M

Ska ni ställa ut bilen?

2009-07-12 @ 16:24:00
Postat av: Kaosets Gudinna

Vilka vi och vilken bil? Kevins Bobby Car passar nog inte riktigt in...

2009-07-12 @ 18:09:19
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0