Misshandlad

Känner mig helt misshandlad i hela kroppen. Det känns verkligen att det var en tuff natt.

Barnmorskan min ringde mig nyss, rätt så oväntat, bara för att höra hur jag mår. "Jag ser att det var väldigt oroligt inatt med rätt så starka värkar, hur går det för dig nu, har du haft fler värkar under dagen? Du har bricanyl utifall att? Ta en tablett vid minsta känning och går det inte över så åker ni in igen annars ses vi på onsdag."

Jag som har hört att MVC här i stan ska vara odugliga och att de inte bryr sig. Måste säga att jag tycker de är underbara.

Måste tvätta och dammsuga här hemma samt plocka ur en del kartonger, måla spjälsäng och byrå och sätta upp takfläkten. Men se det fick jag inte heller. Order från annat håll om att ta det lugnt. Men vem ska fixa allt det då? Tomten?

Sonen är också trött här. Har duschat av honom och han har fått kvällsmat. Tippar på att det blir tidig sänggång för honom ikväll.


Nä. Vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0