Paranoia?

Alltså det finns ju folk som vrider och vänder på precis allt. Varför tro att allting handlar om er? Det här är min blogg, här skriver jag om mitt liv och om vad jag gör eller planerar att hitta på.

Skriver jag: "Idag har jag iallafall inte åkt tåg" så syftar jag på just det. Att jag inte har åkt något tåg den dagen.

Inte som vissa verkar få det till. "Jaha nu har gudinnan snackat skit om mig i sin blogg. Hon syftar på att jag åkte tåg idag."
Sen blir det tusen rader i den människans blogg om hur dum i huvudet JAG var som minsann satte mig på fel tåg en gång och hamnade i Kiruna. Typ.


Ni är bra härliga!

Kommentarer
Postat av: filiduttan

Jag tror en del folk tror att jorden cirkulerar runt dom =P Är Sara hos dig nuuuu?

2009-07-25 @ 15:20:07
Postat av: Kristin

Låter som vissa som läser min blogg, såfort jag skriver en åsikt så är de övertygade om att jag pikar dem. Såklart, jag hatar de jag umgås med egentligen och vill bara klanka ner på dem. Suck.

2009-07-25 @ 17:47:08
URL: http://winnertaco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0