Anmält till Skolinspektionen

Händelsen är nu anmäld till Skolinspektionen. En polisanmälan för brott mot postlagen kommer att göras imorgon då de tog och öppnade ett förslutet kuvert med ett barns namn på.

Rektorn ringde mig idag och sa att en ur personalen sagt att hon dels var med sonen 5-10 min innan han hittades sovandes. BULLSHIT!  En förälder hade  sett min son ensam inne på den stängda avdelningen kl 15.30 (hon skulle leta efter sitt barns försvunna tröja) och sagt till personalen.

Samma personal hade haft flickan som blev inlåst i förrådet. Enligt personalen hade barnet inte alls varit inlåst utan var upprörd och ledsen för att h*n kissat på sig. BULLSHIT!!! Det var EN ANNAN ur personalen som hittade barnet. Inlåst.

Efter lite luskande verkar det som att den här pedagogen blivit hotad / mutad av rektorerna. Pedagogen var nämligen inte på förskolan när jag hämtade sonen utan slutade sitt pass 1 timme innan.


En jävla soppa är det iallafall. Tur att vi ska flytta!!



Nu ska jag gå och handla åt Erika. ;)



18.20

Polisanmälan gjord. Blev även ombedd att anmäla till Skolverket. Skolinspektionen är en annan myndighet. Haha, vilken koll man har. =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Bra tjejen !! Sådana idioter ska varken få driva eller jobba på förskola !!

2009-06-04 @ 19:45:19
Postat av: Annie

De é helt sanslöst sjukt altså...

Kontakte Mitt i Haninge vetja!!!

Postat av: Kristin

Ja, verkligen tur att ni ska flytta! Jösses...

2009-06-05 @ 09:02:11
URL: http://winnertaco.blogg,se
Postat av: pussy fatale

heja dig!

2009-06-05 @ 09:16:52
URL: http://carolinalj.blogspot.com
Postat av: Monica

Heja!! Mycket bra jobbat!

2009-06-05 @ 18:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0