Dagen D är här!

När klockan ringde för en stund sedan så började jag gråta lite lätt. Dagen D är här, på alla möjliga sätt.

Först och främst har jag klarat mitt delmål i graviditeten. Varje dag från idag är bara ett plus för mig. Idag gick jag alltså in i graviditetsvecka 28+3. Den dagen i graviditeten då Kevin föddes. Visst, dagen är inte över än men jag tror knappast att någonting kommer hända på den fronten idag.

Sista natten i den här lägenheten har jag genomlidit också. Inte för att jag tycker illa om den, men jag har sovit på en tältsäng som är alldeles för mjuk så jag har inte kunnat vända på mig som jag velat. Det gjorde lite ont i höfter och svank och var lite svårt att somna. Men, det som inte dödar härdar, med en kudde under magen gick det finfint.

Flyttgänget börjar rulla hitåt nu och är här om 3-4 timmar. Jag ska försöka få iordning det jag klarar just nu så att så mycket som bara går är färdigt att bara bära ner.

Sen är jag hemma igen. HEMMA!! *gråter*

Hoppas på finbesök framåt kvällningen också. Och det är inte fy skam!



Dagen D. Den är här!


Kommentarer
Postat av: Annie

Lycka till med allt!

Hoppas att de kommer många bilder sen när liten fötts och att du uppdaternar bra här i bloggen oxå ? Inte för att jag har internet i stugan sen om 1v men iaf :-)

Postat av: filiduttan

yihooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ta det lugnt i flyttkaoset låt andra göra grovjobbet!

2009-06-27 @ 12:07:51
Postat av: annika

lycka till

2009-06-27 @ 14:16:03
URL: http://animissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0