Det blir nog en bra dag idag

Vaknade av att telefonen plingade. <3

Gjorde iordning frukost och satte mig i vardagsrummet. Det första jag ser när jag slår på datorn är att kusin vitamin är på gång att föda.

Sen får jag visst besök mellan måndag-onsdag också, av David. Han har fått jobb i Indien och ska upp hit  för lite tester och behöver någonstans att sova. Han följer med på ultraljudet på onsdag!

Är lite kul faktiskt. Han var med när Kevin tog sina allra första steg. Var den som lyckades få allt på film. Och nu ska han bli med på Adrians ultraljud. Två stora upplevelser i mina barns liv!


Undrar vad dagen mer har att bjuda på? =)

Kommentarer
Postat av: Any/Anna

Nämen gumman då! Höggravid då? Det måste vara superjobbigt! Men jag önskar dig all lycka till! :) Kram /Any

2009-06-19 @ 12:46:08
URL: http://annieboner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0