Det regnar här i Stockholm idag...



Jag som hade planerat att åka förbi jobbet idag har bestämt mig för att omplanera dagen.
Blir till att fortsätta rensa och städa här hemma inför flytten.
Allt går så mycket saktare nu än om man inte hade haft tjockismagen att bråka med. Måste sätta mig ner och vila en gång i kvarten ungefär.

Lillen har vänt på sig, vet inte om jag nämnde det i tidigare inlägg, men nu ligger han med huvudet nedåt och sparkar upp mot höger revben. Det trycker på lungorna så det är jobbigt att andas ibland. Kan inte sitta som en hösäck längre, då får jag ingen luft.



Igår kväll var jag hos grannen på PartyLite visning. Var ett tag sen sist så det blev lite beställt.



Flora teljushållare med 12-pack teljus av doften jordgubbsrabarber. Blir finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0