Egentid

Kevin somnade på min arm inne i sovrummet. Sista meningen: "Mamma, kommer jag att drömma snart?"
 
*snark*

Själv har jag laddat upp med popcorn med smält smör och har bänkat mig i soffan framför TV'n. Inte för att jag vet vad jag ska titta på.

Har haft två totalt energilösa dagar. Har visserligen fått saker gjorda men jag har väldigt nära till tårar. Magen är ständigt hård och det är jobbigt att andas. Lillskit sparkar på mina revben och jag fattar inte hur jag ska lyckas stå ut i 14 veckor till utan att bryta ihop totalt. Kevin har sina utbrott.

Men jag försöker tänka positivt. Det har gått ett halvår av den här graviditeten nu och trots allt skit jag gått igenom så står jag upprätt. Jag ser fram emot flytten. Jag ser fram emot juli då Leo kommer och hälsar på mig i Askersund i några dagar.  Och framförallt. Jag har Kevin att kramas med. Han är go den grabben. När han sover. ;) Haha


Känns bra att man har vänner och familj som hör av sig och muntrar upp en. <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Känner igen mig så väl med magen.. Vet exakt hur det är. Jag kan ju tala om att ja har ett enormt tryck neråt å så ilar de å sticks mellan benen också det är ingen höjdare.. Kram påre

2009-06-09 @ 20:19:47
URL: http://amorficlya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0