Fullt upp

Efter en natt med måttlig oro var det dags att sätta fart. Jag och Kevin mötte upp journalist och fotograf inför artikeln som kommer publiceras i Mitt i Haninge nästa vecka, angående förskolan.

Därefter tuffade vi vidare till Huddinge Sjukhus och SpecMVC. Läkaren bokade in mig på nytt ultraljud nästa vecka för att återigen kolla tillväxen på pojken i magen. Han gjorde ultraljud idag med och kollade moderkakan eftersom jag blödde lite inatt och även någon skvätt på dagen. Jag har inte öppnat mig och blödningen beror troligen på min medicin. *skönt*

Journalen är utskriven så jag får med den till USÖ och barnmorskan i Askersund. Koll blir det varje vecka framöver, men det var okej att ta det på MVC så jag slipper åka till USÖ varje gång. Ska höra med min nya barnmorska om det är okej att slippa USÖ helt och enbart gå på kontroller hos henne sålänge allt är lugnt. Är ju en bit att åka annars.

Nu sliter jag röven av mig i tvättstugan.


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hm, beror på, de har ingen bra UL maskin i Asund..

2009-06-16 @ 18:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0