Jäkla värme!

Kan det inte regna lite? Eller bara bli en sisådär 10 grader svalare. Jag håller på att krevera i värmen, det är INTE kul att vara nästintill höggravid och flytta när det är som varmast ute. (Från när räknas man som höggravid förresten?)

Packar för fulla muggar. Sovrummet är helt klart. Vardagsrummet likaså, sånär som på video, DVD och box. Nu är det bara hallen och köket kvar.

Köksprylar såsom tallrikar och glas får mamma och de hjälpa till med imorgon. Jag vågar inte lyfta så tunga kartonger. Men resten fixar jag under dagen.

Det värsta är att jag har källarförrådet kvar att tömma. Undrar om de sakerna går in i alla bilar? Om inte så får vi lösa den biten efterhand.

Nepp. Dags att sätta fart igen. Hallen nästa!



KRAM

Kommentarer
Postat av: Miah

Håller med vill oxå ha svalt nu.. Klarar inte heller av värmen. Måste ha med våra graviditeter att göra :-P

2009-06-26 @ 13:20:00
URL: http://miahsblogg.blogg.se/
Postat av: sabz

man räknas väl som höggravid typ sista 4 veckorna eller så?

2009-06-26 @ 23:19:30
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz
Postat av: Annie

Ja sista månaden har jag oxå hört att man räknas som högravd... Sommaren 2002 var inte skoj, Joakim é ju född i juli oxå så jag lider väl med dig för de då... Pesonligen vill jag ju ha sol... NJUTER!!! :-)

Postat av: Camilla

Efter 28 fulla veckor har jag fått lära mig.

2009-06-27 @ 17:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0