Min BB-väska

Har funderat lite och tror det är smartast för min del att packa två olika väskor. En till mig själv om det skulle bli så att jag blir inlagd, samt en till Adrian. Känns nämligen onödigt att släpa på babygrejor redan nu.

Förlossningsväskan ska vara packad imorgon och Babyväskan ska vara klar i vecka 35+0.



FÖRLOSSNINGSVÄSKA


  • Journalen
  • Ett klädombyte - vanliga kläder
  • Mjukisbyxor samt T-shirt
  • Dator (om det finns öppet nätverk på USÖ, det ska undersökas)
  • Kamera med extra batterier
  • Mobilladdare
  • Schampo, balsam & duschtvål
  • Hårborste
  • Smink
  • Mobil & hörlurar
  • Tandborste
  • Amningskupor



BABYVÄSKA - packas i graviditetsvecka 35+0 och ompackas i graviditetsvecka 37+0

  • Kläder, en dress i cl 44 samt en tunn mössa
  • Babypläd, 2 st
  • Tvättlappar i frotté, 2 st
  • Babyskydd (ska givetvis inte ligga i en väska, men det ska med)



Kompletterar efterhand. Hjälp mig gärna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nepp, usö har inte såna finesser =(

2009-06-18 @ 07:27:39
Postat av: Camilla

En bok kanske?

2009-06-18 @ 22:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0