Underbara liv!

Jag måste bara säga att jag mår så jäkla bra just nu! Allt flyter på, vissa saker till och med bättre än förväntat. :)
Är så jäkla lycklig så tårarna rinner på mig. Och imorgon får jag hem min lille store prins! <3


Dagen då.

Idag har det inte blivit så mycket plockande. Någon enstaka kartong hann jag få upp innan telefonen ringde och det var dags att packa badväskan. Jag har suttit och stekt i skuggan i en solstol. Min bleka hy, som inte sett solen denna sommar, tyckte dock inte det var en bra idé, jag har gått och blivit kräfta efter bara två timmars solande. Men men, SÅ farligt är det inte.

Första ensamma dagen i lägenheten har det varit idag, bortsett från en vän som var här en snabbis för någon timme sen. Jag ska plocka lite här innan det är dags att sova.


Vem vet vad morgondagen har att bjuda på? =)






Kommentarer
Postat av: Emelie

verkar som du verkligen känner dig hemma, är så himla skönt att läsa. det är du värd!

jag önskar dig all lycka och tack för en bra blogg :)

2009-07-02 @ 01:16:40
URL: http://pem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0