Är du ett fan till Paul eller? TÖNT!!!

Hahahaha fick en så rolig anonym kommentar, men väljer att inte publicera hela då den innehöll en hel del personangrepp.

Jag har länkat till Pauls blogg bland mina favoritbloggar.

Paul var en av deltagarna i IDOL 2004, ni vet, samma år som Darin var med.

Jag och lille Paul har känt varandra sen yngre tonåren. Vi träffades på ett UNF-läger en sommar och jag blev jättekär i honom. Han imiterade Michael Jackson på scen och var sååå duktig.

Vi var ihop i någon vecka. Sen kom jag på att jag inte alls var kär i honom. Så där tog den sagan slut. ;)
Efteråt blev han ihop med en av mina kompisar. För att sedan bli ihop med en annan av mina vänner. Haha!

Ni kan tro att jag fick en chock när jag flera år senare såg honom på TV i uttagningen till IDOL!

Men ja, vi pratar fortfarande lite då och då. Inga sura miner här inte. =)




Paul Lötberg - Kom Hem Hel Igen


Paul är duktig tycker jag och är värd all cred han kan få. Han har verkligen fått slå sig fram den hårda vägen i livet. Nu börjar hans dröm gå i uppfyllelse. Efter många många års kämpande spelas nu låten hans på radio.
Grattis vännen. Det är du värd!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Intressant blogg =)

2009-03-15 @ 15:10:59
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: OSCAAAR,

sv: haha, okej. Annars är ju Loke ganska charmigt.

2009-03-15 @ 16:15:01
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: M O S A N

bra blogg!

2009-03-15 @ 18:44:21
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0