Har fått lite flippade kommentarer

Vissa av dem har jag inte ens ork att kommentera, det är så otroligt sjukt så man dånar.

Känner dock att jag måste förtydliga en sak.

"Gör inte abort, även om han hotar att döda dig och hela din familj."

Ingen har hotat att döda mig. Ingen har hotat att skada mig eller någon annan. Jag vill inte att såna rykten ska florera kring D och hans familj.

Och nej, jag ska inte göra någon abort. Förstår inte varför det ska dras upp, det är ingenting jag har skrivit någonting om.

En sak till... Vem är Mats? Känner jag någon Mats?





Mats Selander nämner en anonym person i en kommentar. Googlade lite och fick upp 78800 träffar. En kändis. *ler*

Behöver jag förtydliga att jag inte känner honom? *skratt*

Kommentarer
Postat av: maria

läste den kommentaren också. och det var inte så hon menade. hon skrev ju att hon vart med om det. lägg ut hela hennes kommentar istället, så att sammanhanget förstås.

2009-03-09 @ 20:15:24
Postat av: Anonym

Mats Selander.

2009-03-09 @ 20:41:53
Postat av: filiduttan

Finns 6 st Mats Selander i Sverige jag tror ingen av dom är i KaosetsGudinnas vänkrets ;)

2009-03-09 @ 20:52:56
Postat av: maria

även jag såg att du skrve om mats selander på lunarstorm. du sa då att du var i kontakt med honom. så det stämde alltså aldrig? du är fan sjuk.

2009-03-09 @ 21:04:50
URL: http://www.abortnej.se/
Postat av: filiduttan

är det denna Mats http://www.credoakademin.nu/images/uploads/ms1.jpg ni sitter och baktalar nu? Vad skulle denna man ha med Kaosets Gudinna att göra? Jisses...

2009-03-09 @ 21:20:28
Postat av: Kristin

Det slog mig faktiskt imorse när jag tänkte på allt och inget att det var nog den där Mats som är så anti abort. Ja, jag vet inte vad jag ska säga faktiskt...

2009-03-10 @ 12:13:48
URL: http://winnertaco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0