Jag är glad...


Jag är glad över att ha en underbar son
Jag är glad över att få vänta ett syskon till sonen
Jag är glad över att ha riktiga och sympatiska vänner omkring mig
Jag är glad över att ha mitt jobb och mina underbara arbetskamrater! (saknar er)
Jag är glad över att ha min familj samt mina barns familj som bryr sig (med vissa små undantag)
Jag är glad över att saker och ting börjar lösa sig omkring mig

Jag är glad över att jag satte mig ner och skrev ned detta så jag kan blicka tillbaks om en halvtimme när det känns som att livet suger igen och se att det finns saker att leva för!!


Kommentarer
Postat av: filiduttan

Och jag är glad för att just DU finns!!!

2009-03-07 @ 20:31:30
URL: http://filiduttan.com
Postat av: Emma-Lou

Du har ju skrivit att man är pretto om man känner så! Vad är då DU?

2009-03-09 @ 16:44:26
URL: http://www.metrobloggen.se/pesonen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0