Så patetisk!!!

Jag är så arg på mig själv. Så fruktansvärt arg.

Pratade med Honom igår. Det gick skitbra. Ända tills jag blev sådär ömkande och patetisk igen.
Jag säger visserligen vad jag känner men jag blir så arg. Vad leder det till? Varför är det så jävla nödvändigt för mig att än en gång sitta och älta att jag har känslor och att jag vill att saker ska ordna sig?

Det kommer inte att ordna sig. Inte på det sättet iallafall.

Vad förväntar jag mig att han ska svara? "Klart jag älskar dig också och vill ha dig tillbaks. Kom hit!"

Knappast. It wont happend.

Det har varit så skönt de senaste dagarna när vi inte har haft kontakt. Visst har jag tänkt på honom, men jag har tillåtit mig själv att vara den glada och positiva gudinnan. Jag har tänkt framåt, jag har inte involverat honom i mina framtidsplaner mer än att han troligtvis kommer att finnas där för barnet.
 

Det har också varit så fruktansvärt skönt att jobba. Att inte kunna tänka och bli låg. Att vara så trött på kvällarna så jag inte orkat tänka utan bara slocknat, för att sedan gå upp alldeles okristligt tidigt för att åka till jobbet igen och bara fokusera på det.

Nu är det två dagar ledigt. Och sonen är hos sin pappa - magsjuk. Alltså är jag ensam. Och tankarna börjar snurra igen.


VARFÖR????



Om vi ska snacka i melodifestivaltermer så är jag just nu någonstans mittemellan
Caroline Af Ugglas och Sarah Dawn Finer.


 

Kommentarer
Postat av: josefin

Åh, jag vet inte vad jag ska säga.. =( men kan berätta att även jag har svårt att låta saker och ting bara försvinna sådär, utan jag ältar lätt känslor. Jag vill verkligen ha ett riktigt bra svar på varför det tagit slut, för att jag ska kunna göra en Sarah Dawn Finer liksom..

Hoppas det löser sig till det bästa så att du kan må riktigt bra hela tiden <3

Finns här omm du vill prata, även om vi inte känner varandra. Men jag är en god lyssnare som gärna hjälper om jag kan!



kramar!

2009-03-23 @ 09:21:31
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: kiicka

Hej läste din blogg nu för första gången.! hm vad ska man säga egentligen. Det sorgligt.! jag ´är med en sån person som ältar kännslor.. Men det är ju bara ett bevis på att du fortfarande Älskar personen.! Jag hoppas verkligen det löser sig mellan dig och personen du skriver om! Alla är vi värda att må bra <3



ha det bra . Kram kiicka

2009-03-25 @ 13:51:38
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0