Shopping mammakläder

Igårkväll satt jag och nätshoppade lite. Nappade på LaRedoutes erbjudande, de har 20% rabatt på alla mammakläder och barnkläder. Bäst att passa på!


Alla priser är efter avdragen rabatt


  

Leggings. De på bilden är mullvadsfärgade, jag köpte grå. 143:-





   

Mammajeans 319:-




Två söta set, 79:- respektive 159:-




Ja, precis som det står. Handlar man för över 800kr till ordinarie pris så får man även ett Nalle Puh täcke och produkter från Make Up Store med på köpet!


Jag ska försöka hålla mig ifrån att handla mer babykläder nu. Vi ska ju ta reda på könet och då är det smartast att handla efter att vi vet. Jobbigt bara, för det kliar i fingrarna och det är över en månad kvar tills vi ska in på ultraljud. Barnvagnen är förresten redan inhandlad. Grannen sålde sin knappt använda till vrakpris så det är klart man passar på. Bild på den kommer när jag hämtat hem den.

Spjälsäng finns redan i släkten. Likaså bärsele och lite annat!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är du i vecka 7 och har redan handlat en barnvagn? :O

2009-03-08 @ 14:24:19
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0