Sopa, sopa, sopa

Dagen har varit relativt lugn, förutom uppvaknandet efter drömmen samt en annan liten incident, men vad tusan.

Man är ju rätt trött när man är gravid. Eller jag är iallafall. Vet inte om det har med blodvärdet att göra, sist jag kollade var det okej. Sov iallafall i en och en halv timme nu på dagen. Skönt!

Nu då?

Jo, nu ska jag ut och dansa med dammsugaren. Dra på hög musik och bara svepa fram längs golven med dammsugare och mopp. Ska ta och vika lite tvätt också och sortera ut lite ur både min och sonens garderob.

Senare blir det pizza till middag. Eller kanske någon sallad? Har beställt hem lite avocado av en vän som kommer om en stund. Ska bli mums!

Vad ska ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0