Svar till Filiduttan:

1. Kan du slicka dig själv på armbågen?

Nej

2. kan du torka dig med högern efter toabesök?

Vet inte men ska prova nästa gång.

3. Har du några dolda talanger?

Dolda för vem? ;) 

4. Vilken kändis skulle du ha som frikort om du vore i ett förhållande?

Förut skulle jag svarat Nick Carter. Men en dag fick jag chansen och insåg att han var discusting. Så nu svarar jag: INGEN.

5. Britney Spears eller Christina Aguilera?

Brittan. LÄTT!!

6. stora eller små bröst?

Stora

7. överst eller underst?

Beror på hur "den" är vinklad. Sist ville jag helst vara överst. Haha!

8. liten å rapp eller stor å slapp?

Liten och rapp

9. chips eller godis?

Jag väljer båda!

10. string eller hipsters?

String

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0