Telefonterror

KLICKA HÄR OCH LYSSNA

12 samtal från skyddat nummer. Svarade på det första och hon började mala på med sina konstiga anklagelser. Jag sa till henne att jag inte orkade prata, att hon åkt på nån form av psykos och att hon skulle lägga av. Jag lade på, men hon fortsätter ringa. Inspelningen är från mobilsvar.


Det otäcka är att jag nyligen bytt nummer, men det har hon lyckats snoka reda på.

E-L, en politiker inom Kristdemokraterna. En person som säger sig arbeta på en förskola. Säger sig vara journaliststuderande. Bra förebild. Verkligen. En polisanmälan skulle drabba henne hårt på många plan.

Jag har aldrig smsat hennes man annat än något MMS med julhälsning med bild på sonen, julen 2007, eftersom våra söner är KUSINER. Jag är inte intresserad av E-L. E-L trakasserar mig och folk i min omgivning, påstår hon har massa dokument som inte finns. Så Nu har jag härmed en ljudfil med båder förtal och personangrepp.

Och att jag inte bloggat om hennes man vet ni om. Iallafall ni som följer min blogg dagligen.

Dags at polisanmäla?



Jag hoppas på allvar att du inte sitter och ringer till Filiduttan och hennes man också.. Någon ringde skyddat nummer till både henne och hennes man för ca 45 minuter sedan.



Sista varningen. LÄGG AV!


Kommentarer
Postat av: maria

ditt nummer finns på nätet. har pratat med henne och hon ville ringa dig för att lösa saker. lägg ner fjortiserierna nu.

2009-03-09 @ 19:31:39
URL: http://ingenblogg
Postat av: filiduttan

svar: ja

2009-03-09 @ 19:41:36
Postat av: Jessika J

Du bör ju absolut anmäla detta! Är det en journaliststuderande som håller på med detta? Riktigt illa. Kram

2009-03-09 @ 19:55:18
Postat av: maria

vilka är dom andra hon trakasserar? i din omgivning. har du bevis på detta?

2009-03-09 @ 20:12:08
Postat av: Sabina

haha herregud. Ibland undrar man vart alla hästarna i hagen är

2009-03-09 @ 20:37:01
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz
Postat av: Monica

Ja du, DU har ju inget att förlora om du anmäler, själv tycker jag att polisanmälan är en falsk förhoppning på att något ska hända.



Du kan ju alltid ringa till Kristdemokraterna och berätta vad det är hon gör. Det kan få henne uppsagd från uppdrag.

2009-03-12 @ 16:25:20
URL: http://finns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0