Utmaning

Var är din mobiltelefon? Bra fråga. I sängen kanske.

Var är din (o-)äkta hälft? Har ingen


Ditt hår?
blond


Din mamma? Hemma tror jag


Din pappa?
Inte den blekaste


Det bästa du vet?
mina barn, födda som ofödda


Din dröm inatt? vet inte men var arg när jag vaknade


Din dröm/ditt mål?
Flytta till min hemstad


Rummet du är i?
köket

Din hobby? blogga


Din skräck?
har jag skrivit om i ett annat inlägg


Var vill du vara om 6 år?
I min hemstad

Var var du igår kväll? I sängen


Vad du inte är? pigg


En sak du önskar dig? ett lyckligt liv


Var växte du upp?
Närke


Det sista du gjorde?
diskade


Dina kläder? myskläder


Din tv?
gammal


Ditt/dina husdjur? dammråttor (men de ska väck idag)


Din dator? Acer


Ditt humör?
Upp & ner, ner & upp


Saknar någon? ja... många!!!


Din bil? har ingen


Något du inte har på dig?
ja skor bland annat. Är ju inne...


Favoritaffär? Gina Tricot


Din sommar?
Tjock och rund


Älskar någon?
många


Favoritfärg? Lila


När skrattade du senast?
Igår


När grät du senast?
Idag

Vem har gett dig utmaningen? Annie



Utmanar alla som läser!


Kommentarer
Postat av: mickis

Hej!

Den där röda besök-saken du har på vänster sida, hur fixar man en sån? :)

2009-03-15 @ 13:31:13
URL: http://teraakiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0