Äntligen hemma!

Sammandragningarna jag har har inte påverkat kroppen, allt är grönt  för stunden.

Har dock blivit tillsagd att ta det lugnt i en vecka. Ska göra mitt bästa för att undvika stress och så.

D kom igår tillslut, tillsammans med hans syster. Kändes bra att ha honom där faktiskt, han lyckades lugna mig en del.

Idag kom Johanna och Fredrik förbi på besök ända från Norrland. De följde mig en bit hemåt efter att jag blev utskriven. Sen åkte de vidare, de skulle förbi något köpcentrum och sen till nåt ställe för en kopp kaffe och lite titt på några papper av något slag.

Ena sovrummet är nu färdigtapetserat och det blev jättefint. Måste bara städa så det ser vettigt ut här hemma men jag låter det nog se ut som det gör ett tag. Vill inte riskera några fler onda sammandragningar. Har fått nog av sjukhus.

Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på film!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0