Då har en till dag flugit iväg

Vaknade tidigt och hade tvättstugan. Malin hade tiden efter mig och tur var väl det. Hon hjälpte mig att bära grejer uppför trappan och passade på att vila lite här mellan maskinerna.

Efter en stund kom mamma hit. Vi hade en dagsplan men den blev lite rubbad då telefonen ringde. Sabina var i krokarna och var hungrig och det passade bra - det var vi också! Så vi möttes upp och  åt på Subway. Gott!

Mamma och hennes väninna sprang runt i affärer medan jag och Sabina satt och snackade. Sebbe klippte sig och blev så fin så. =)

Efter shoppingrundan åkte vi då iväg till Babyproffsen. Hem kom vi också, med en ny vagn!!! Är så himla glad!!!
Mjukglass blev det i solskenet och vagnen monterades givetvis omgående när vi kom upp till lägenheten. Så nu står den här och bara väntar.

Sen kom Kevin hem. Som jag har saknat  honom, min lille store pojk. Vi gick ner och åt underbar plankstek allihop, sen var det dags att vinka hejdå till mamma.

Nu sitter vi och myser i soffan framför Lotta på Bråkmakargatan. Sen blir det melodifestivalen!



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0