Dagen idag

Efter frukosten gick vi iväg i duggregnet till sonens förskola, där vi var med till kl 12 ungefär. Vill helst inte ha honom själv där på grund av gårdagens incident. Sen var det dags att gå hem och byta om och åka till barnmorskan. Byta om eftersom hela jag var insmord i Leos gröt. ;)

När jag satt i väntrummet kom Kim för att hämta sin då sovande son. När får vi låna honom igen babe? =)

Värdena var okej. Blodtrycket 100/60, Hb 107 och vikten 67,8. Dock 1+ på proteinstickan, så en odling skickas iväg.

Blev tillsagd att äta  mina järntabletter ordentligt. Två om dagen ska jag ta men lyckades förhandla mig till att det räcker med en om dagen. Mår så illa av dem...

Efter BM-besöket åkte jag återigen till sonens förskola där vi hjälptes åt att ta barnen till centrum. Det var förskolans dag idag. Därefter tågade vi tillbaks till förskolan där vi fick korv och glass.

Hemåt med sonen, badat och grejat lite. Nu sover han som en stock. Det lär jag också göra snart!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0