Fick ett mail från chefen

Kunden Caroline af Ugglas ringde precis mig på min privata mobil..

Jag förmodade att jag aldrig skulle behöva säga det men det är ALDRIG ok att lämna ut mitt nummer till någon.

/ F


*Kissar på mig*

Kan förtydliga, det är ett massmail som skickats ut till samtliga anställda. Det är inte jag som har gett ut numret. Skulle aldrig falla mig in! Bossens nummer är för mig heligt. Det används enbart vid akuta privata ärenden eller på fyllan. Haha!




Fili:

Ja, det är samma. ^^

Kommentarer
Postat av: fili

Är det samma "boss" som skickade snygga MMS då jag var ner för ett år sedan? hehehe

2009-05-05 @ 22:29:03
Postat av: Kim o Leo

Va men vad är det nu jag missat?!

2009-05-07 @ 16:11:43
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0