För varmt

Hur ska man klara av den här sommaren? Jag håller på att svettas ihjäl.

Har suttit en del på balkongen och grejat med lite papper. Kom på (igen) att moderskapsintyget borde skickas till Försäkringskassan. Så de är påväg, bland en massa andra papper.

Snart kommer Sara hit för att filura lite. Sen bär det iväg till stan för att träffa Kim och pussa på Leo. Är sällskapssjuk men får se hur länge jag pallar. Sammandragningarna har inte varit så roliga idag, men men.

Mer? Min favoritblogg har tydligen blivit hackad av några idioter. Bloggen är fiktiv, men jag kan förstå att vissa tar åt sig. Jag har också känt mig utsatt av den, men garvar mest åt det. Som sagt, ironi på låg nivå, jag älskar den!

Väntar med spänning på fortsättningen på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0